Strona główna

czwartek, 10 sierpnia 2023

Maze Guru - Pan Kleks

 Jestem szczególnie dumna z projektu, który czerpał inspirację z postaci pana Kleksa z "Akademii pana Kleksa" autorstwa Jana Brzechwy. Fascynujące ilustracje Jana Szancera z tej książki wywarły na mnie wielkie wrażenie.

Chcąc odtworzyć tę magię za pomocą narzędzi sztucznej inteligencji, przetestowałam różne generatory. Po wielu próbach, tylko Maze Guru stworzył efekt, który przypadł mi do gustu.

Osiągnięte rezultaty są dla mnie cennym sukcesem, oddającym ducha kreatywności "Akademii pana Kleksa". Każda eksperymentowa próba była etapem na tej artystycznej drodze.

Prompt: Postać mężczyzny w szerokich spodniach, w obszernym, długim płaszczu w kolorze czekolady lub burgunda, aksamitnej cytrynowej kamizelce, sztywnym, bardzo wysokim kołnierzu i aksamitnej kokardce zamiast krawata. Na głowie ogromna czupryna włosów mieniąca się wszystkimi kolorami tęczy. Twarz otacza postrzępiona, czarna jak smoła broda. Na nosie srebrne pince-nez, przypominające mały rowerek. Pod nosem wyrasta mu długi, sztywny pomarańczowy wąs.

Praca 1(304)

Praca 1(305)

Praca 1(306)

Praca 1(307)

Praca 1(308)

Praca 1(309)